sunnuntai 17. toukokuuta 2020

Mitä tämä aika on opettanut

kuva.

Mitä tämä korona-aika on opettanut, sillä välin kun ei voi matkustella. Voi silti miettiä matkoja, niitä jo menneitä. Olen oppinut tästä sen että jatkossa matkailijat miettivät varmaan tarkemmin eri kohteiden terveyspalveluita ja vakuutuksia. Siihen tulee muutos, reissuun ei ehkä enää tuosta noin vaan lähdetä. Olen oppinut sen miten tärkeää on että on paikassa jossa aidosti viihtyy ettei kaipaile muualle, minä en ole ollut sellaisessa nyt koska ajatukset on muualla. Tämä aika on opettanut sen että pitää olla iloinen myös jo niistä menneistä hyvistä matkoista. Tämä aika on opettanut yhä enemmän siitä mitä todella haluan. Tämä aika opettaa siitä miten paljon tärkeämpää on linnunlaulu eikä liikenteen melu. Olen kaipaillut sellaista hyvää lämmintä säätä, onneksi kohta on kesä. Olen löytänyt ja ehtinyt katsoa sarjoja ja leffoja näistä olen pitänyt mm. Longorian Grand hotel sarjasta ja Aquaman leffasta.

What this corona time will teach to people, when travelers can't travel. But it is possible to think about past travels. I've learnt travelers will next time think more about healthcare abroad and insurances perhaps. I've learnt how important it is to feel comfortable where you are, I'm still looking for that place. I've learnt to be thankful also about those good past travels. I've started to think it is much more beautiful to listen singing birds than traffic noise. I've been missing good weather but summer is coming. Now I've got more time to watch movies and series.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on jälleen käytössä uusissa jutuissa.